برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان 

نخستین آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه شهرستان بشاگرد و ۵ جزیره بوموسی، لارک، لاوان، هنگام و هندورابی فردا یکشنیه سوم تیرماه برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: براساس بررسی‌های یکسال اخیر، استان هرمزگان در دو منطقه بحران آموزش داشت، مشکل برخی از مناطق با هنرستان‌های جوار، مدارس غیرانتفاعی، برگزاری آزمون‌ها و اعزام معلمان رفع شد، اما در برخی مناطق این مشکل باقی ماند.

مهدی دوستی افزود: در بشاگرد و ۵ جزیره بوموسی، لارک، لاوان، هنگام و هندورابی بدترین وضعیت آموزشی را داشتیم که این موضوع به علت عدم ماندگاری معلمان در این مناطق بود.

وی گفت: بنابراین تصمیم گرفته شد که آزمون خاص برای نخستین بار در کشور در این مناطق برگزار شود.

استاندار هرمزگان افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور شهید، مقرر شد ۲۵۰ معلم برای شهرستان بشاگرد و ۵۰ معلم نیز برای این ۵ جزیره به صورت اختصاصی جذب شود.

به گفته دوستی، حدود دو هزار و ۸۸۹ نفر برای آزمون بشاگرد و ۴۵۵ نفر نیز برای آزمون جزایر نام نویسی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان هم گفت: این آزمون ساعت ۹ تا ۱۲ فردا یکشنبه سوم تیرماه برگزار می‌شود.

به گفته محمد قویدل، پذیرفته شدگان آزمون کتبی به صورت سه برابر ضرفیت به مراحل بعد دعوت می‌شوند و پس از پذیرفته شدن نهایی، مهرماه امسال فعالیت خود را در آموزش و پرورش آغاز می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mokhtar
۲۱:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
باسلام آزمون مختص به بشاگرد بود ولی ما امروز به چشم خودمون دیدیم که از خارج از استان هرمزگان هم برا آزمون آمده بودن یعنی چی حق مردم بشاگرد هست چرا باید خارج از استان بیان برا امتحان